europe here i come

lagi beberapa hari saya akan ke sebuah benua lain yang sangat sejuk katanya. hopefully saya akan selamat selama berada disana.  saya juga berdoa agar perjalanan saya dimudahkan, dan selamat sampai dan pulang. 

andai kata apa-apa terjadi kepada saya, saya mohon ampun maaf dan minta halalkan segala budi, makan dan minum. kalau ada yang berhutang, sila claim dari keluarga saya. 

haha..cm ape je.cm nk pegi perang plak rase!

One response to this post.

  1. well. have fun dear. dun forget to bring home goodies for me! LOL.

    Reply

Leave a Reply

