happy birthday halim

dear halim, selamat hari lahir ke 22. selama 10 tahun persahabatan kita, banyak yang telah kita lalui bersama. senang, susah, gembira, sedih dan berbagai lagi. 2 tahun sebilik di c4 banyak mengajar aku erti persahabatan ini. dan 5 tahun di sini tidur, makan, kekelas dan gembira bersama, menjadikan aku lebih mengenali hati budimu sedalam-dalamnya. di hari yang berbahagia ini, aku ucapkan selamat hari lahir, semoga panjang umur, murah rezeki dan dipermudahkan urusanmu walau dimana jua. terima kasih juga atas segala jasa yang dicurahkan, dan atas persahabatan kita. semoga ia kekal sampai bila-bila..

-nazrinzaini-

penuh keyakinan walopun terketar2 mase present pcs :p

me n halim..abaikan watak2 sampingan dibelakang

btw, thanks lim sebab belanja kami semua mcd malam td. aku tau wallet kau rabak sebab nafsu makan 15 hounds. tapi xpe sebab kau kaya~ haha

One response to this post.

  1. tq2
    xde hal laa
    smntara ekonomi tgh stabil lg ni baek aku blanje korg kan?

    Reply

Leave a Reply

