lawatan sambil belajar

sebenarnya, lawatan sambil belajar tidak puasa beramai-ramai.

shit i love this picture sooo much..lawa kot

dialog 1

mr botox: ko rase, dh 5 menet kite jalan, ade rase nk mintak keje kat sini x?

aku: ntah la, setakat ni belum lagi…

selepas setengah jam..

aku: konfem xnak keje kat sini…

dialog 2

sambil memerhatikan operator meng-welding part-part kereta…

aku: bayangkan kite keje kat sini 12 jan sehari, 6 hari seminggu, bertahun-tahun..huuuu

mr tembam: takyah cmtu..ko bayangkan kite wat kete tu 50 bijik cukup la..

aku: takleh blah duh..tgk drg wat sebijik pon dh bosan gle

dialog 3

smbil mengusha seorang pekerja yang loleh dan curi tulang…

mr botox: ko tgk tu..selow je mamat tu gerak

mr tembam: malas aa tu..org len laju je..

aku: kalo kite ntah-ntah x bergerak lansung…

(kata-kata dari segerombolan umat yang x berapa matang dan macam malas bekerja)

btw. sedikit gambar. credits to cameraman azman

yang mana paling rempit antara pelumba-pelumba handalan di atas? hantar kan undi anda dengan menaip “rempitundi <no 1, 2 atau 3>” dan hantarkan kepada 32999.

kami sekelas. we had so much fun. not because of the knowledge and experiences we gained there (yes a bit la), but the time we spent together. bukan senang dak2 mechi nk pegi rombongan macam ni. thank you to dr vu, dr masri and dr setya, and the naza automotive gurun too for the visit..

p/s: after seeing the real working life, i just realize that i didnt ready for that yet..x puas lg nak men-men..waaaa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: